Gå til main indhold
Menu

Masser af valgfrihed

Internet, tv eller telefoni?

Selv om I har en fælles løsning med Waoo Forening, så vælger du selv hvilke produkter, du vil have i netop din bolig. Du kan for eksempel vælge fiberbredbånd både med og uden telefoni og/eller tv.

Waoo Forening tilbyder tv både med og uden tv-boks. Du udvider selv din tv-pakke, så den passer til netop dit behov.

Din forbindelse og kun din

Fiberbredbånd har den store fordel, at det ikke påvirkes af skove, bakker og høje bygninger. Samtidig er du også sikker på, at forbindelsen ikke påvirkes af andre brugere eller afstanden til en central.
Det vil sige, at du ikke skal dele din forbindelse med andre, og hastigheden er den samme - uanset hvor du bor.

Waoo giver dig hastighedsgaranti

Vi giver dig hastighedsgaranti* på dit fiberbredbånd. Dermed er du sikker på, at du – som minimum – altid får den bestilte hastighed på dit fiberbredbånd.

* 1000/1000 Mbit/s har en hastighedsgaranti på 900/900 Mbit/s. Hastighedsgaranti forudsætter at testen gennemføres på en kablet forbindelse og gælder ikke på wi-fi.

Hvordan etableres fibernettet i min forening?

Når din forening har indgået en aftale med Fibia, foregår etableringen af fibernet som beskrevet nedenfor.

1. Velkomstbrev
Er det blevet vedtaget at benytte Fibia som jeres internet-, tv- og telefonileverandør i foreningen, vil du modtage et velkomstbrev med nærmere information om det videre forløb og – hvis der er behov for det – en invitation til åbent hus.

2. Kabler til hver bolig
Hver bolig får et fiberkabel fra et teknikrum, der er placeret centralt i foreningen. Fiberkablerne trækkes typisk via kældre, hovedtrapper og haver.
Vi skal også senere i forløbet opsætte en fiberboks i hver bolig.

3. Åbent hus
Er der behov for det, afholder Fibia åbent hus i din forening. Her kan du få en snak med vores rådgivere. Vi er også klar til at hjælpe med at vælge de produkter, der passer bedst til dig.

4. Tilslutningsbrev
Du får et nyt brev cirka 14 dage før, at teknikeren skal opsætte fiberboksen. Brevet fortæller blandt andet, hvornår teknikerne skal have adgang til din bolig, og hvad du skal gøre, hvis du ikke kan være hjemme når teknikeren kommer.

5. Teknikerbesøg
Vores teknikere trækker fiberkablet ind i din bolig og opsætter fiberboksen.

6. Fiberforbindelsen er klar til brug
Når teknikeren har været på besøg og sluttet boksen til, er forbindelsen klar til brug fra den dato som blev meldt ud i velkomstbrevet, og du har nu Danmarks bedste bredbånd og knivskarpt tv fra Waoo.